
Customer activation is een “aha moment” van uw website bezoekers die ervoor zorgt dat ze in beweging komen en zelf contact met uw organisatie op gaan nemen. Dat willen we toch allemaal…. Customer activation is een belangrijke tweede stap van het complete klantproces (AARRR fasering). Wat hierbij belangrijk is zijn de onderwerpen die het aha moment van herkenning veroorzaken. Dit is niet alleen de informatie die op de website staat maar ook subjectieve factoren als het design, de structuur en opmaak van de informatie, copywriting stijl, call to actions en consumentenvertrouwen. Alles dat een bijdrage levert om een superieure ervaring aan de bezoeker mee te geven waarna deze geen enkele twijfel meer heeft om contact op te nemen.
Om dit te kunnen realiseren is het dus enorm belangrijk om de ervaringen en het gedrag van bezoekers aan uw site te analyseren via methoden als A/B testing. Hierdoor zullen de beste gebruikerservaringen kunnen worden verzameld en verbeteringen continue kunnen worden doorgevoerd. Onze expertise zal u helpen aan meer concrete verkopen, afspraken of andere doelen die u wilt bereiken (ook wel conversies genoemd).