D.B. VAN DER HORST B.V. is Distributeur van Tielbürger voor de Benelux.
Als distributeur van park en tuinmachines en in het bijzonder met een dealerschap voor het professionele Duitse merk Tielbürger leveren ze uitsluitend aan de vakhandelaren.
D.B. VAN DER HORST B.V. is Distributeur van Tielbürger voor de Benelux.
Als distributeur van park en tuinmachines en in het bijzonder met een dealerschap voor het professionele Duitse merk Tielbürger leveren ze uitsluitend aan de vakhandelaren.
Binnen het huidige marktsegment is er de behoefte om twee doelgroepen te ondersteunen met een nieuw te realiseren website. Enerzijds de huidige vakhandelaren de mogelijkheid te bieden om het uitgebreide productaanbod via de website met alle informatie te voorzien die hen kan helpen bij de directe verkoop. Maar ook een besloten gedeelte met prijslijsten en promotiematerialen. De tweede doelgroep zijn de eindgebruikers die een specifieke park en tuinmachine zoeken. Deze kunnen via de website een aanvraag indienen die bij een betreffende vakhandelaar in de regio wordt afgehandeld. Vanuit de meetbare resultaten is het de bedoeling dat de omzet wordt vergroot en de service wordt verbeterd.
Voor de website is vanuit onze webdevelopment expertise gekozen voor een WordPress website. Het voordeel van de website is dat de klant zelfstandig de inhoud op een gebruiksvriendelijke manier kan onderhouden en regelmatig de website kan blijven actualiseren. De inhoud van alle informatie van de producten zijn vanuit seo optimalisatie en data analyse uitgewerkt. Hierbij is de content dusdanig aangepast dat ook conversiedoelstellingen optimaal kunnen worden gemeten vanuit Google Analytics. De website is vanuit beveiliging en snelheid geoptimaliseerd en door gebruik van video wordt de activation geoptimaliseerd. Om de acquisitie te verbeteren is er gebruik gemaakt van Google Adwords. Naast het adverteren in het zoeknetwerk en display netwerk is er gebruik gemaakt van remarketing. Hierbij actualiseren wij de campagnes continue en bovedien voeren wij vanuit seo optimalisatie ook linkbuilding uit voor de klant om de primaire autoriteit te verbeteren. Ook wordt er momenteel gebruik gemaakt van een nieuwsbrief die regelmatig naar de vakhandelaren wordt verstuurd om de bestaande relaties op een goede manier te blijven informeren en rentention te realiseren.
Omdat het resultaat voor directe aanvragen direct gemeten kan worden is er in de periode van 6 maand van 1 juni 2016 tot heden een stijging van 60,8 % te zien in het aantal offerte aanvragen. Maar ook het aantal organische bezoekers is met 67% gestegen.
Development, Google Adwords, Content marketing, SEO optimalisatie